18 Juni

Tjabba tjena - längesen jag började bloggen sådär.

Ja idag vaknade jag vid halv elva, men av en dum anledning valde jag att somna om.
Så jag vaknar inte förrän halv ett på riktigt och flyger upp från sängen.
Hur har jag lyckats bli en sånn sju sovare? Innan räckte det med fem timmars sömn sen var jag pigg?
Känner knappt att det är sommarlov men så gör jag det ändå, på samma gång liksom.
Så jag gick upp och lagade mat direkt istället, falukorv och makaroner, mumz.
Kollade på alla möjliga olika kanaler eftersom jag hade väldigt tråkigt.
Dock fanns det inget kul på tv alls, så jag bestämde mig för att gå upp på rummet,
sätta igång skit hög musik (Johnossi yääääh) och sminka mig.
Sagt och gjort sen var jag klar.
Fortfarande tjugo minuter tills min buss gick så jag valde att se slutet på Sailor Moon avsnittet jag inte orkade titta på igår.
Tog bussen in till stan och under min jakt på en speciell butik stötte jag på Samuel som nästan gick rakt förbi mig.
Stod och pratade en stund och sedan gick jag vidare på min jakt.
Jag kom på mig själv med att gå för långt eller att jag inte orkade gå så långt, spela roll?
så jag vände om och gick till Clas Ohlsson istället. Fann vad jag letade efter och åkte hem.

Väl hemma träffade jag pappa pratade en stund med honom,
han var väldigt nöjd eftersom han åkt gocart och sa att vi MÅSTE göra det hela familjen någon gång.
Det tyckte jag var en bra idé sen gick jag upp hit och satte mig.

Nu ska jag bara ta det lugnt hela kvällen,
funderar på att leta upp ett puzzel som jag kan sysselsätta mig med ikväll.

Sen peppar jag inför i morgon! woho.

Dagens låt:

<3

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0