17 Juni

Känner peppeeeeeeeen!
Inför lördag och HELA nästa vecka, den kommer bli så fin,
och jag kommer säkerligen knappt ha någon tid att blogga. GULDVÄRT.

Idag åkte jag ner till Åhus och möttes upp av Towa och Sara.
Vi gick jääääätte långt, först till konsum inne i Åhus,
sedan gick vi ner mot, ja fick ingen riktigt idé mer än "där Samuel bor" och mötte upp My,
sen gick ve till äspet och eftersom vi gick nästan till början av yngsjö fick vi gå tillbaka till början av äspet.
Där la vi oss ner och solade, fast först badade vi, eller ja tog oss ett dopp.
Där låg vi och grillade i tre timmar för att sedan gå ungefär 4km till och bli upphämtade i Åhushamn,
åkte hem och duschade, bytte om, sminkade mig och åt lite.
Blev upphämtad ännu en gång av Sara, Towa och My och åka in till stan,
där vi köpte chips och läsk och hämtade upp ännu en Sarah.
Åkte hem till Towa där vi satte oss i det höga gräset och spelade kort och mumsade på chips.
Där satt vi fram till ungefär nio och planerade den fina midsommarafton (PEPP),
sch men allt är en hemlis.
Gick in och satte oss i stugan och pratade lite.
Sara skjutsade hem först My sen mig och nu sitter jag här och är överlycklig.
Jag har haft en helt underbar dag, mumz, jag har också bränt mig på näsan.

I morgon ska jag in till stan köpa en grej sen ska jag hem och baaaara ta det lugnt,
ladda upp inför lördagen, WOH, känner ännu mer pepp, det kommer bli feiiint.

Dagens låt:

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0