16 Juni

Underbar dag!

Vaknade av att klockan pep,
kände att det var skönt men somnade om och snoozade två omgångar.
Sen flög jag upp i all världens fart och började packa matsäck och handdukar.
Tog bussen in till stan vid elva och väntade på de andra.
Stina kom först och då satt vi och konstaterade att det blev Åhus direkt.
Efter ett tag kom Miranda och sedan möttes vi upp av Olivia och Hugo.

Olivia och Hugo skulle först gå och köpa skor för att sedan komma ner till oss i Åhus.
Så jag, Stina och Miranda satte oss på bussen, men väl framme i Åhus kom vi på att bussen inte gick ner till bryggan..
Så vi fick hoppa av inne i gamla staden och gå till glashyttan.
Bussen kom bara en kvart senare och vips var vi framme på stranden.
Vi bredde ut oss direkt och smörjade (höhö) in oss i sololja och började glassa.
Skönt om jag får säga det själv, efter ett tag kom Olivia och Hugo.
När det gått sisådär tre timmar bestämde vi oss för att ta bussen till parken i stan i stället och sitta där.
(Det började blåsa en del)
så det gjorde vi, vi satte oss i parken i en timme och spelade kort.
Och nu har jag kommit hem från mitt äventyr för idag,
nu ska jag slava lite för min mamma och dammsuga ovanvåningen och storstäda mitt rum så jag slipper det senare i veckan.

I morgon blir det stranden igen med min kära vän Towa.

Dagens låt:

sommarlåt! och nu skiter jag ifall det regnar senare för idag är det sommar!!! (och nej jag skiter inte i det bara just nu)

Håkan är också väldigt fin:

<3

ciao!

Kommentarer
Postat av: Stina

jag har precis städat allt som går att städa i mitt rum. inklusive mig själv. riktigt gött efter en glassig dag. hade lite sand i mina öron xD

2010-06-16 @ 22:10:50
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0