15 Juni

Jag kom på att sommarkortet började gälla idag,
jag borde vara ute på vägarna med bussar och tåg,
göra skåne osäkert men NEJ, alla sitter hellre inlåsta i sina hus och degar.
Jag har så sjukt tråkigt och ska jag behöva sitta hemma en hel dag till så dör jag.

Idag:
har jag suttit hemma,
punkt..
Nej okej jag vaknade av att min klocka ringde,
satte den på elva men somnade om till halv tolv i alla fall.
Åt frukost, stack ut och joggade.
Satte mig vid datorn och försökte få kontakt med folk..
Startade Sailor Moon i stället och tittade på sex avsnitt + det nya true blood avsnittet.
spännande spännande.
Sen hamnade gitarren i mitt knä för att jag inte skulle dö ut av uttråkning,
dessutom har min röst nästan kommit tillbaka helt, SKÖN...t.
Mamma ville att jag skulle följa med henne ut och gå,
men då kommer jag känna mig som ett hälsofreak jag har ju trots allt redan joggat idag.

Förresten var min middag extra god idag,
jag gjorde kyckling hamburgare med stekta pommes och i min hamburgare hade jag till och med bacon,
jag tyckte jag förtjänade det, MUMZ vad gott det var.
Jag är arg känns det som, längtar tills lördag i alla fall för då kommer man ju ut i från huset.

Dagens låt: (har säkert redan haft den men ändå)

för den är fin ;@@@

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0