14 Juni

Ibland hatar jag mig själv,
speciellt när jag glömmer väldigt viktiga saker.
Men skitsamma, för idag är jag lycklig, jag är glad, JAG..!! jag vet inte..

I alla fall vaknade jag vid tolv idag igen,
vilket tyder på att jag har börjat vända på dygnet,
vilket inte är så konstigt eftersom jag låg uppe till klockan fyra,
lyssnade på fågel kvitter och såg hur det började ljusna utanför rullgardinen,
mysigt värre.
Någon dag ska jag stanna uppe ända tills solen går upp.
Detta ska bli den bästa sommaren någonsin, eftersom det är min sista riktiga.
Därför ska jag ta tillvara på den och göra allt man borde göra,
alltså borde jag göra en att göra lista!

I alla fall när jag vaknade vid tolv så bestämde jag mig för att skita i frukost,
eftersom det skulle bli en sen middag annars, så vid halv ett gick jag ner och lagade mat i stället.
Och som vanligt blev min köttfärsås den godaste jag någonsin ätit,
det vattnas i munnen för varje ny tugga man tar, jag är bäst helt enkelt.
Nu ska jag kolla om det blev några bra bilder från skolavslutningen som mamma tog.
Efter det ska jag sminka mig och kanske städa mitt rum, men bara kanske.
När mamma kommer hem ska vi åka ut till mormor i Fjälkinge och hjälpa henne att klippa gräset.
Ikväll blir nog en hemma kväll igen men det gör inget!
Jag kom också på igår att jag börjar jobba om två veckor höhö.

Dagens låt:

idag är det en Kristian Anttila dag, för han gör mig så otroligt glad!

Han är snygg också:

eftersom han har väldigt säreget utseende, mumz <3

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0