13 Juni

Tjabba tjena,

Igår:
Kom jag hem från Simon vid fyra,
har jag nog redan sagt,
resten av dagen låg jag bara hemma och tog det lugnt.
Gick och la mig nogerlunda tidigt också.

Idag:
Har jag inte heller gjort något,
förargade mig över att jag nästan sovit i 12 timmar,
vilket gör att jag blir trött jätte snabbt.
Och så förargade jag mig över att ingen väckt mig.
Det var otroligt tyst när jag vaknade också,
båda mina föräldrar var borta.
Så jag gick ner och käkade jordgubbar med kellogs och ett ägg.
Efter en timme kom mamma hem,
då stack jag ut och joggade en runda,
det gick bättre än jag trodde det skulle göra.
Sen satt jag vid datorn,
efter ett tag ropade mamma och då åt vi middag och satt och pratade om allt möjligt.
Det är alltid mys, sen fastnade jag framför datorn igen och otroligt nog har jag skaffat Facebook.
höhö, spännande spännande!

Nu sitter jag och tänker på vad jag ska göra hela lovet,
jag längtar tills onsdag för då börjar sommarkortet fungera äntligen!
Jag hoppas också att väderprogrnosen om Torsdag stämmer,
sol sol sol och massor med bad! jag längtar.
För 16 grader är fan inte mysigt.

Nu ska jag göra annat, vad vet jag inte.

Dagens låt:

mysmusik!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0