12 Juni

Känns som klockan är typ två,
men klockan är ju fem?
Bara för att jag vaknade sent idag.
böjz.

Aja, det blev helt ändrade planer igår,
tider blev struliga och skjutsar blev struligt och allt blev struligt.
Så jag ringde runt lite och kollade vad alla skulle göra.
Fick tag på Haak som sa att det var fest i Åhus,
så efter jag käkat hemma så tog jag mig in till stan och sedan till Åhus.
Satt vid bryggan fram tills det började regna då drog vi hem till Haaks kompis Mia,
partajade ett tag och dansade osv osv osv,
väldigt trevligt i alla fall.
Kom hem till Haak där vi satt och snackade och kollade på film fram till fyra ungefär,
vaknade mitt i natten av att filmen var i gång och någon satt och köttade sitt ben? mysigt.

Idag vaknade jag vid halv tolv i alla fall av att Haaks mamma bankade på fönstret.
Vi gick in och käkade frukost och gick tillbaka ut till hans stuga för att kolla klart på filmen.
Ja vi kollade på exorcisten i alla fall, sjukt konstig film och jag kunde inte ta något seriöst.
Tog bussen hem vid tre och kom hem vid fyra käkade kebab och kollade på fotboll med pappa.

Ikväll ska jag spendera hemma med en film eller med datorn,
jag har ingen ork till att göra något,
just nu känns det som jag har all tid i världen eftersom jag har två månader jag kan spendera på vad som helst.
Underbart!

Dagens låt:


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0