11 Juni (sommarlov)

Nu borde man vara pepp?
Och inte depp!

Nu är det sommarlov.. äntligen eller?
Jag vet inte vad jag tycker, det känns som en vanlig helg,
sen att gå tillbaka till skolan igen.
Jag kommer sakna alla så fruktansvärt mycket,
till hösten är jag stor.. jag börjar trean?

Dagen:
Började med att gå upp klockan sex,
ändå fick jag stressa till bussen klockan halv åtta med mamma.
Första föreställningen gick jätte bra, dumma ettor som var helt lame i publiken.
Andra föreställningen sjukt mycket roligare för tvåorna var sjukt mycket mer pepp,
vilket gjorde mig mer pepp och glad inför nästa föreställning.
Tredje föreställningen var det bästa jag varit med om,
aldrig blivit så lycklig, ALLA studenter sjöng med.
Helt underbart, kändes som att gå ut framför en fullsatt globen (kanske inte riktigt men nästan)
Det var guldvärt, men när det var dags för sista nr så började typ sjukt många gråta.
Och bara för det började jag gråta när vi gick där i från, jag ville inte lämna dem.
Det kommer bli tomt, jag vill att min sista sommarlov ska bli det bästa!
Jag ska spendera det med så många som möjligt.

Efter vi gått där i från gick vi och åt,
de flesta av tjejerna var med, så det var mysigt,
jag blev direkt mycket gladare,
sen gick vi för att se troerna springa ut,
efter det vandrade vi vidare på stan och satte oss för att kolla på alla studenter när de åkte förbi.
1½ timmes rundvandring ungefär så skulle jag hem,
synd bara att min buss var ungefär 20 minuter försenad så där stod jag.
Nu är jag hemma och sitter här,
känner mig extremt deppig, jag vet inte varför.

Men ska snart hem till Becca på student,
det ska bli skit kul för jag får i alla fall umgås med Olivia och Becca som alltid gör det roligare!
Nu ska jag göra vid mig lite är det tänkt så får jag se vad som händer sen.

Dagens låt:


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0