10 Juni

Dagen börjar bra,
slutar dåligt.

Genrepet,
min låt gick skit bra,
stinas låt gick skit bra,
allt gick bra.

Fram tills vi fick göra ett extre genrep.
Då bröt jag praktiskt taget ihop,
jag började nästan gråta,
helt utan anledning?
Stack hem direkt och började tröst äta chips,
och en jätte stor bit med paj,
det var sjukt gott,
sen somnade jag på soffan framför disney channel,
pappa kom hem och vi stack till elgiganten,
tyvärr får jag inte en ny mobil utan får stå ut med LG pissen,
eftersom man var tvungen att lämna in den på service minst två gånger innan man fick byta telefon.

Så nu har jag tappat förtroendet för Elgiganten och sen innan Telenor alla butikskedjor,
man blir fan bara lurad, så därför bröt jag nästan ihop en andra gång idag.
(hormoner) <- hatar det.

Nu ska jag dansa och vara galen, göra mig fin för i morgon,
hålla på med så mycket som möjligt så jag slipper nervositeten,
i morgon ska ingen få förstöra mitt humör!
Vädret kunde ju varit bättre, men jag ska få uppleva scenen igen,
mitt liv blir komplett i morgon (nästan, bara en puzzelbit som saknas)

Dagens låt:

jag blir så pepp på att dansa och festa!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0