1 Juni

Ja oj första sommar dagen,
men tyvärr så regnar det.
Men det gör det över mig hela tiden.
Jag har ett privat litet regnmoln över mig.
Nej jag är på ganska dåligt humör.
Och min hals skär.
Halstabletter hjälper inte,
så jag får knapra huvudvärkstabletter.

Idag:
Kom till skolan, ensambeln fick lite framsteg trots att vi fick börja 40 minuter försent.
Lunch, fisk, helt okej, jag åt i alla fall allt.
Naturkunskap, satt vid datorn trodde jag skulle få mycket gjort men nej, det fick jag inte.
Gympa, ligga ner och titta på, gå ut och kolla när folk sprang, gå in och titta på igen.
Efter skolan gick jag och handlade godis, som nu ligger slängt på mitt golv.
Jag köpte för mycket choklad, men det blir bra för då kan jag spara tills i morgon.
Åka hem, komma på hur synd det är om mig egentligen och att jag inte alls vill någonting.
Börja med matten eftersom man ska försöka få VG, det går inte bra eftersom där är typ fem frågor jag inte vet hur man ska svara på dem.
Det suger ganska hårt, men huvudsaken är väll att jag försöker och hoppas på det bästa.
Så nu borde jag göra klart matten.

Allting skär i mig idag,
jag vill bara titta bort,
låtsas som det aldrig hänt,
för det gör ont,
det var det sista du ville,
men jag tror du lyckades ändå.
Jag sa att jag inte skulle låta det gå så långt,
men nu har det redan gjort det.
tycka om..

förresten så ska jag äta korv,
kan inte bestämma mig för om jag vill det eller inte
mina föräldrar skriker på mig nerifrån och vill att jag ska svara.
Men hur ska jag lyckas med det med den här rösten,
jag behöver någon, jag hatar att vara singel.

dagens låt:


det är kärlek.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0