9 Januari

Tjabba bloggen och alla läsare.
Just nu peppar jag inför kvällen,
ska på lite partaj, det ska bli skoj!

städar lite och sånt just nu haha pepp?
nej men jag dansar runt lite också.
Och jag har bytt ut mina högtalare till datorn vilket blev mkt bättre än det gamla.

Hela dagen har jag legat och glott på Ghost Whisperer,
alla serier jag följer nu blir bara mer och mer spännande för varje gång.

logg från i natt:
Klockan är nu 02.46.
Dags att släcka,
för mkt tankar som rör sig.
Fast i en värld full med carepants
och förvirrande tankar.
Jag mår bra, det är absolut inte det.
Eller, mår man dåligt bara för man är förvirrad.
Måste sluta tänka och försöka få lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0