8 Januari (igen)

Fy vad många igen inlägg jag skriver.
Majkie åkte iaf nyss hem, vi har glott på två av Hayao Miyazikis filmer,
de var verkligen skit bra.
Nu har jag sett de tre filmerna jag fick i julklapp som jag inte sett innan.
love them.
Nu ska jag nog glo lite Ghost Whisperer, lägger mig nog tidigt i kväll.
Jag sov ändå tio timmar i natt men är trött igen.

I morn blire parteeeyyy, men softa människor.
Får hoppas jag hittar ett enklare sätt att ta mig hem på en bussen,
annars löser det sig!
jag är propp mätt också, bara ätit och ätit,
och när skolan börjar igen så börjar också jag med träningen varannan dag.
Har hoppar över den..


Porco Rosso


Legender från ö världen


Nausicaä från vindarnasdal


Kommentarer
Postat av: mirre

dom får jag komma hem till dig och se någon dag ;) med ostbågar såklart

2010-01-08 @ 23:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0