7 Januari - hemma

Nu har jag kommit hem från Helsingborg,
det har varit fyra underbara dagar och jag vill tacka alla som hjälpt till med dem.
Första dagarna sov jag hos Rebecka, vi kollade på film första kvällen.
Dagen efter hade hon en liten fest, det var kul att träffa både gammalt och nytt folk.
Dagen efter stack jag till Anna, my soulmate och Angelica (ett nytt ansikte) dök också upp.
Vi satt och kollade på Disney Channel typ hela dagen.
Men sen in mot kvällen kom Max och vi satte oss ute i ute rummet och lyssnade på massa historier från annas pappas ungdom typ.
så satt vi och skratta jätte länge, sen gick vi ut i gäststugan och spelade rockband.
gick upp tidigt idag och vi somnade inte förrän halv sex och gick upp klockan tio. haha illa!
sen stack jag och max in till stan var hos honom i typ 40 min sen stack jag och mötte Riaz, Alex och Lukas.
Följde med när de piercade sig, (riax och alex) blev grymt snyggt på båda två faktiskt.
Sen åkte jag hem en dag tidigare för jag kunde inte sova hos riaz, hans pappa hade blivit sjuk.
(alla kan ju anteckna detta)
så nu sitter jag i tv soffan med pappa och kollar på Bones, sen kan jag äntligen se Glee igen!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0