31 Januari

Värd helg <3

Fredag som sagt träffade fina människor.
Idag träffade jag ännu mera fina människor!
det har varit trevligt, att bara umgås (:

nu som jag alltid säger:
ska jag se på film.
Om jag kan slita mig vilket jag typ aldrig kan ändå?
vi får väll la se.

Kan någon fortsätta att göra min helg värd,
hålla mig sällskap en tråkig söndag.
Mina föräldrar ska kolla på bio vid ett.
Så de ska åka vid typ tolv och kommer nog vara borta till fem.
woho!
och jag måste plugga matte.
SÅ GE MIG SÄLLSKAP! en söndag.

Dagens band: Carnifex
Dagens låt (inte Carnifex):

the scripts heter dem! sjukt fin låt iaf.

miss the touch who makes me hunger for more.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0