3 Januari

Blev jätte glad när mamma förslog att vi skulle lägga oss framför tv:n och glo en film tillsammans.
Jag bestämde att vi skulle se Twilight för mamma ville inte så Hayao Myiazaki.
Tror inte hon klarar av det med Japanska haha.
Så fort mamma tvättat håret ska vi krypa ner med chips och lite annat gott.

Förresten så var Avatar igår as bra,
alltså jag bölade, ganska mkt faktsikt.
haha iaf en väldigt sevärd film och definitivt värd pengarna.
Jag vill nästan se den igen, men just nu har jag inte pengar till det.

kollade nyss klart på säsong fyra av arkiv x och den slutade skit konstigt.
så jag blev arg ;<

haha aja får sluta skriva för jag ska snart ner och fixa med tv:n!
ciao!

men typ sexymathafakka?


Kommentarer
Postat av: olivia

2010 SKA BLI AS BRA,



detta är hybris-året, fake it tils' make it

2010-01-03 @ 17:58:08
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0