29 Januari

Tjabba!
kom hem från älmhult för typ en timme sen.
Nu sitter jag och har nostalgi med Blink 182.
Och är väldigt övertrött och har tagit lite foton, där jag fular mig.
Ehm, ja helt enkelt som ni antagligen såg på bdb!

Älmhult var helt okej,
lite dött tyvärr, alla var helt typ..?
jag vet inte döda kanske.
Men annars var det trevligt att träffa de där fina vännerna igen (:

Ehm, vad har jag mer gjort idag, typ..
vart i skolan, ganska "soft" dag ändå..
Längtar till studiedagen på tisdag mumz.
Rodda på måndag
och i morn blir det en fin spelkväll med de där extra fina tjejerna!
och ehm.. jag har en finne på min kind som är skit jobbig... äckligt jag vet!
Nudlar är också ganska gott.. nu ska jag sluta skriva massa strunt.
Snart ska jag kolla på Svampbob om jag orkar.
Kanske sitter jag kvar och blir mer övertrött än vad jag redan är.
woho!

Dagens band: Blink 182
Dagens låt:

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0