26 Januari

Hallojsan!

Ja vad har hänt idag i mitt mycket spännande liv.
Jag har ahft ensambel och det gick ju toppen bra!
Sedan hade vi Naturkunskap där vi satt och glodde på en klimat film.
Som fick mig att må dåligt, hahah! dock hade jag ju mitt godis <3
Efter det var det gympa och vi spelade som vanligt vollyboll!
jag klarar mina servar riktigt bra nu (:

sen kom jag hem från skolan och tog tag i gitarren för att plonka lite.
Det gick bättre än jag trodde, men nu har jag två veckor kvar att öva.
För vi har konsert på måndag under min gitarrlektion tyvärr.
Sen fick jag hoppa in i duschen, för pappa ska lägga nytt kakel i kväll.
Så det gick inte så bra för mig att duscha i kväll!
Nu ska jag ta tag i matten och engelskan, det ska bli skoj.
eller inte. ja så spännande är mitt liv nu förtiden.
skola skola skola skola, blä!

Dagens band: Mayday Parade
Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0