22 Januari

Tjabba tjena bloggen.
Blir ett lite sent meddelande.
Kommer antagligen inte skriva förrän söndag eller måndag.
Sitter vid en mac dator (wow)
hemma hos Martin,
Riaz, Alex och Martin sitter vid en annan dator och glor film.
Jag kommer inte fatta ngt om jag kollar nu så jag sitter nog här ett tag till.
Det är ganska chill ändå!
Hann träffa min finaste kusin Amanda i, i alla fall 15 minuter vilket var mys,
sen tog jag tåget till Martin var här lite tidigare hoppade på honom lite så han skulle bli pigg.
I morn ska jag till Anna vid tre tiden, det ska också bli mys.
Vi ska nog på fest på kvällen fårse hur det blir.
Skriver mer på söndag/måndag.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0