20 Januari

There's so much oxygen that I forgot to breath.
Alltså kom precis på hur mkt läxa vi har och hur mkt tid jag lägger ner på skolan just nu.
Det suger verkligen as mycket!

Jag har precis gjort klart kultur och idé historian,
så tänkte jag att jag kunde räkna lite matte och ja,
bokstavligttalat så blev det skit lite.
För kultur och idéhistorian tog mig typ 40 min att göra
och jag pallar max sitta still med det en timme.

Sen började jag tänka på hur mkt annat vi har till nästa vecka.
Jag går snart under så stressigt allt känns.
Matten känns jobbigast just nu.
Egentligen skulle jag behöva sätta mig ner med Historian också.
Men det orkar jag verkligen inte heller.
Jag får helt enkelt ta resten av matten och historian i morn
och skjuta upp träningen, jag är helt slut idag.
Orkar ingenting...

Dagens band: Bring me the horizon
Dagens låt:
Fann inte på youtube, men heter Fiften Phantoms, caunting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0