19 Januari

IDAG ska jag äta paj, för det är så himla gott.
Och IDAG längtar jag till helgen för det kommer bli mys.
och jag tycker att dagarna bara rusar förbi, i morgon är det redan onsdag.
Och vi ska på möte om valen vi ska lägga till i trean, spännande.

massor med och.

Ja vad har jag gjort idag,
jo vi fick en ny toppen ensambel lärare,
han var sjukt bra, eller för att vara första gången är jag nöjd med honom.
Vi har också börjat ha Naturkunskap, vilket jag tror jag kan bli intresserad för.
Läraren verkar rolig och helt okej faktiskt.
Gympan spelade vi som vanligt.... vollyboll!
och tjejerna vinner mot killarna som typ vanligt.

Ikväll ska jag inte göra ngt speciellt, nu ska jag iaf titta på de sista avsnitten på arkiv x,
säsong fem sen börjar jag på säsong sex, woho snart klar med alla säsonger.
Sen får jag väll se om jag orkar plugga matte, jag har planer på att städa mitt rum också.
MYCKET INTRESSANT INLÄGG NEJ!

Dagens artist: Kent
Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0