18 Januari - Fotsvett

Shit, märkte nyss hur mkt fotsvett mina fötter luktar.
Så går det när man har skor som läcker in och när man tar av sig dem har det blandats med fotsvett.
MUMS! luktar så extremt gott, eller inte.

Aja, kom hem från en lång skoldag, eftersom jag har både gitarr och sång efter varandra när skolan redan slutat.
Sången gick inte vidare för jag har halsproblem, måste hitta en doktor snart innan jag dör typ.
Ja, allt har väll gått som det alltid gör i skolan, bra alltså.

När jag kom in på mitt rum nyss luktade det extremt mycket chili con carna (STAVNING?)
jag åt två mackor med lite sånt på när jag kom hem, för innan man ska träna behöver man MAT!
mumz fillibabba! det var gott iaf.

Så nu ska jag träna och kolla ett avsnitt arkiv x (som vanligt)
sen om jag inte har ngt annat för mig fåre väll bli lite matte eller kultur och idé historia.
AJA!

Dagens artist: Lady Gaga


JA JAG TKR HON ÄR EXTREMT HET OCH COOL!

Dagens låt: finns inte.


Kommentarer
Postat av: ,mirre

mm sicka mumsiga fötter du måste ha haft idag MUUMs

2010-01-18 @ 22:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0