14 Jaunari

Idag har jag namnsdag (:
(mina föräldrar har inte sagt grattis)'
haha, fy skäms! ska skälla på dem sen.

igår laddade jag min ipod plus att jag la in ny musik på den,
sjukt härligt med ny musik vilket jag inte har haft på minst ett år!

idag, hände inte speciellt mkt i skolan egentligen.
Ljudtekniken var faktiskt skit kul och vi slut mixade en låt.
som avslut på Ljudteknik A,
nu väntar en hel termin med B kursen,
vi ska skriva egna låtar och göra videos till dem om vi hinner!
Ska bli sjukt kul (:

idag började jag också med min träning igen,
samma som jag gjorde innan, så småning om blir det påökning.
Så nu är jag hungrig och väntar på äggmackorna!

Dagens låt:

fy vad jag saknar hultsfred och kings of leon konserten!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0