13 Januari

Tjabba tjena, idag känns det som det händer alldeles för mkt!

Jag gjorde klart matten vi hade i läxa sen fick vi ännu mer läxa i det.
BLÄ OCH BLÄ!
Jag gick och klippte min lugg så jag kan se igen och slippa oroa mig för att platta den om dagarna.
WIHO OCH WIHO
(jag ska sluta upprepa detta mönster nu)
Jag fick min drop dead tröja (äntligen)
Och NU har jag skaffat skype, så får alla som vill bli vän med mig på skype så heter jag:
Feffs.Hellgren
Mycket spännande för alla bara tjatar.

Nu ska jag städa mitt rum, försöka hinna med att se lite fler arkiv x och Ghost Whisperer.
ciao!

Här är min tröja, sjukt groose men jag älskar den!


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt snygg tröja visst håller med dig att den e groose men ja gillar den hehe :)

2010-01-14 @ 00:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0