11 Januari

Ibland förvånar jag mig själv,
första dagen i skolan och jag har redan räknat en hel sida matte.
tydligen är jag mer på g än jag trodde!

Första dagen i skolan iaf:
Trodde den skulle börja dåligt för min buss var sen,
liksom bra start på skolan och komma försent.
Men vår lärare var sjuk så egentligen började vi inte förrän fem i tio.
SKOJ!? nej..
Vi hade matte med Carl som vanligt
och sen vare lunch där jag Miranda och Johanna satt i nästan två timmar.
För det droppade in mer och mer folk hela tiden.
Kultur och idéhistorian var ganska nice, tyckte alla sägner var ganska mysiga.
Sen gitarr, vilket inte gick ngt vidare eftersom jag knappt spelat på hela lovet.

Nu ska jag äta lite chips och glo på de sista avsnitten av säsong fyra på Ghost Whisperer!
ciao!

Kommentarer
Postat av: ANIIZPANNIZ MOTHERFUCKER

JAG ÄLSKAR GHOSTWHSIPERER. BARA SÅ ATT DU VET. :D

2010-01-11 @ 19:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0