1 Januari 2010!

Hum vad ska man börja det nya året med?
Ja det blev att vakna på soffan hemma hos Simon när hans mamma knackar på dörren och säger att det är dags och gå upp.
Simon ligger kvar i en timme till tills hans mamma kommer igen och bankar på dörren.
Vi drar oss upp och äter världens godaste frukost, iskall oboy och nutella på rostade mackor!

nu äter jag igen världens godaste middag typ.
Potatissallad, kalkon skinka och massa frukter!

nyår var helt underbart det går inte att besrkiva, jag var lycklig verkligen.
haha alla fina färger på raketerna som flög upp mot himlen,
alla som ringde och messade till mig och ja allt.
Vi dansade, vi sjöng och spelade rockband det var så himla kul verkligen!

Mitt nyårslöfte i år är att svära mindre!
inte sluta helt men helt enkelt mindre.
jag önskar jag kunde skriva mer om hur min nyår var men det går inte att besrkiva med ord.
Nästa år funderar jag på att ha fest hemma om mamma och pappa tillåter det haha!


jag är faktsikt ganska förälskad i denna bilden.
japp jag är lycklig!


tack för en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0