9 Februari

Jag tror att jag tråkar ihjäl snart.
Jag vill inte sitta hemma vilket jag gör varje dag.
Egentligen borde jag göra matte,
men jag vill bara slänga matteboken i väggen.
Jag bakade till Gemun nyss iaf,
ska snart plugga på intervaller YIPPI!
nej inte alls yippi någonstans.
Jag måste duscha,
jag måste skriva om historia skitet.
Måste läsa engelska så jag får allt gjort.

Jag hinner inte i morn för jag ska färga håret.
På torsdag ska jag till PG och sen är det liksom fredag?
JAG ÄR STRESSAD, märks det?
jag orkar verkligen inte, igår var min dag,
men idag är inte min dag,
känns som det går ner för.

nu ska jag gå och ta det lugnt sen ska jag äta mat,
efter det ska jag ta mig i kragen och göra allt jag måste göra.
USCH säger jag bara.

Dagens band: Kings of leon
Dagens låt:


ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0