8 Februari

WOHOOO TIO MÅNADER TILLS JAG BLIR 18!!!!1111oneoneettett
hahahaha jag skoja ;<

Fin början av ett inlägg, börjar om: Tjabba!
Idag har varit en bra dag helt enkelt.
Börjar med Historia och bli klar med hela grejen tillsammans med Becca och Johanna.
Matte, jag tror iaf jag fattar det nu, dock var jag tvungen att gå efter halva lektionen.
Men jag tror jag fattar ändå!
Sen hade vi håla och då träffade jag André lite snabbt, gick till donken och käkade en dubblecheese.
Jag var snäll och bjöd på en cheeseburgare också!
Sen gick jag och åt igen i matsalen (HAHA) mjölig korv, mumz <3

Kultur och idé historian gick snabbt igenom.
Sen var det dags för Gitarr och det gick superduper awesome bra.

Direkt när jag kom hem tränade jag,
har precis duschat av mig.
Vet inte varför men det är en bra dag (y)

Ska snart äta lite tror jag,
kolla på arkiv x (som vanligt)
kanske göra lite matte om jag orkar.

Dagens band: Slipknot.
Dagens låt:

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0