6 Februari

Halloj bloggen och läsarna!

Här sitter jag och väntar på att klockan ska bli åtta så jag kan ta bussen till fina Genja.
Det ska bli extremt kul att träffa henne igen för det var typ sjukt längesen?
Tar bussen med Anulf och sedan hoppar vi av direkt hos Genja.
Möter upp Helin kanske, sen kommer Becca och Elin också (:
Och ska få träffa en kille som heter Martin :D

Det ska bli fett i kväll iaf (:
Sen kanske vi ska dra vidare till Becca får väll se vad som händer antar jag!

I morn är det jag och Ella som drar på äventyr till Nova Lund!
det ska också bli trevligt, mer om mina äventyr läser ni i morgon.

Dagens artist: Thåström
Dagens låt:


chacha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0