28 Februari

Ja som allt kan gå,
speciellt väldigt snett.

sitter med min gitarr i knäet,
just nu är väll min gitarr livsviktig.
har spelat hur mycket som helst de senaste dagarna.
ska stränga om min akustiska i veckan.
det ska bli väldigt spännande att se hur det går.

idag har varit en lugn dag.
Pluggat matte,
spelat massor med gitarr,
sjungt en hel del
och fikat med mamma och pappa.

livet leker har jag lust att skriva,
eller jo det leker väll antagligen tillräckligt mycket för att det ska jävlas.
jag borde plugga lite mer matte,
med tanke på hur mycket jag ligger i back.

Dagens band: Secondhand serenade
Dagens låt:

Kommentarer
Postat av: Nille

inte för att skryta a) men den kan ja på gitarr^^ hihih

2010-03-03 @ 18:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0