26 Februari

Hejsan bloggen.

Kom nyss hem från mormor,
det var väldigt mysigt att ha hela mammas sida av släkten samlad sådär.
Bara sitta och prata i flera timmar och äta en massa gott.

så, dagen gick jätte bra.
det var en otroligt fin begravning.
Mamma hade skrivit en egen sånt,
Magnus spelade gitarr till.
Resten var också jätte fint,
blommorna, kistan ja allt.
jag är mållös.

Morfar, var du än är, så kommer vi aldrig glömma dig,
för jag vet hur mycket du kämpat du är verkligen en klippa i mitt liv!
vila nu i ro, så tror jag att vi ses en vacker dag.
<3

jag har inte så mycket mer att skriva,
jag är helt enkelt mållös, ja och jag mår bra,
jag klarar mig fint, det lovar jag.

dagens band orkar jag inte
dagens låt:

det är faktiskt så jag ser dig - forever young.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0