25 Februari

Halloj bloggen.

Igår blev ingen hemma kväll som planerat.
Ronja sms:ade helt plötsligt och frågade om jag skulle med hem till hennes kompis.
Och så blev det, Ronja och Fredrik kom och hämtade mig.
Sen bar det av hem till Jocke och så spelade vi Rock band och kollade tv.
Det var väldigt trevligt faktiskt.

Idag blir det barbackarock som sagt.
Många som man känner som ska dit så det ska bli kul att träffa alla.
Försöker hitta umgänge innan, så man får väll dra sig mot stan snart kanske.

Lagade nyss lite mat,
och innan idag tränade jag lite smått.
Har varit lite slarvigt med det.
Och jag är lycklig för det har börjat töa igen!
och det har till och med regnat.
Något som gör mig mindre lycklig är att det är typ 16 grader på mitt rum.
Jag vet inte vad jag mer ska göra än sitta med mitt duntäcke!

dagens band: Escape The Fate
Dagens låt:'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0