24 Februari

Tjabba!
kom nyss hem från Simon,
sov där igår, alltså i Åhus.

Vi kollade på Saw 6 och Cloudy with a chance of meatballs.
Det var mycket spännande.
Andra gången jag såg Cloudy with a....
men första gången jag såg Saw 6,
jag vet inte om jag tyckte den var bra eller dålig.
Sjukt köttig iaf.
Men jo den var nog helt okej ändå.

Det är alltid lika kul att sova i en soffa man inte får plats i,
och vakna mitt i natten och höra att någon pratar sömne från andra sidan rummet.
HAHA!

Så vad händer idag, ja det undrar jag med,
så länge jag slipper sitta hemma, iaf ensam.
Sjukt sugen på spel kväll eller något liknande.

Dagens artister: Maskinen
Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0