22 Februari

Tjabba tjena bloggen.

Ja vad händer idag, jag har ingen aning.
Jag ska antagligen in till stan,
sola och köpa ett linne om de har det kvar.

Sen får jag se vad som händer i kväll förhoppningsvis något.
Orkar inte sitta hemma hela dagen iaf, så jag drar nog någonstans.

Jag ska nog laga mat snart,
efter det blir det stan som sagt.
Men först kanske jag måste ha orken att hitta några kläder i min dumma garderob.
Dessutom måste jag fixa håret.
Blä blä jag är sjukt slö.
Jag har kommit fram till att jag inte kan sova mer än sju timmar varje natt.
Sover jag mer blir jag trött resten av dagen KUL!

nej nu ska jag kasta runt med lite kläder.
Ciao!

dagens band: Intohimo
dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0