20 Februari

Jag kan inte skilja på någonting just nu.
Jag var arg nyss, nu rynkar jag bara ögonbrynen.
Jag vill förstå vad det är som händer.
Veta sanningen, varför är det så svårt att ge ett erkännande.

Jag bara svamlar känner jag,
för det finns nog bara fem personer i denna värld som förstår mig just nu.
Jag behöver prata med minst tre av dem i morgon.
Och jag borde egentligen sova på saken.
Men jag vet att jag inte kommer kunna.

Natt snack är det bästa som finns,
det bästa man kan skriva av sig.
Därför jag gör det just nu.

Jag kommer sakna Helin under lovet,
hon hade varit mitt lyckopiller känner ju jag iaf.
Precis som Becca, Sonnie och Helin var i kväll.
Det var underbart, hela kvällen var underbar.
Tack till Stoffe också som ställer upp.

jag vet inte om jag vill säga det, men jag älskar er, för ni finns där när jag behöver det.
ni tycker om mig hur än läget är. tack för ni är dem ni är för ni accepterar mina känslor!
ni är verkligen bra <3
ja det är sant jag älskart er verkligen!

nu borde jag sova, men ska reda ut ett och annat, kommer tillbaka i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0