2 Februari

Tjabba tjena.
Kom nyss hem från stan.
Har solat, kollat på kläder och bestämt ny färgningstid till mitt hår!
ÄNTLIGEN WOHO! nej men ja, precis.

Idag har jag studie dag så jag sov ut de timmar jag missat.
Och just nu sitter jag och funderar på vad som händer, tkr klockan börjar bli för mkt redan.
Känns som jag ska sova om en timme, nej men nästan iaf.

Gårdagen spenderades med Helin och Sonnia, det var trevligt som fan.
Vi kollade på Paradise Hotel, kanske ska kolla på det ikväll iaf också?
Trots att jag inte sett den innan, men iaf, så kollade vi på tv satt och skrattade hela tiden osv.
Just nu tror jag att jag verkligen borde laga mat, jag är hungrig.
Eller kanske springa ut och rulla i snön, hur oväntat hade inte det varit!

JAG VILL GÖRA NGT OCH DET ÄR NU INNAN JAG DÖR UT!!!

Dagens band: Kings Of Leon (igen)
Dagens låt: (inte kings of leon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0