18 Februari

Jag hatar verkligen skolans tangenbord.
Är van vid min laptop ;<

aja nu sitter jag i skolan med Samme, Jonas, André och Rasmus.
Vi ska skriva en låt, har text ska fin slipas lite som jag skrivit (hoho)
de håller på med musiken nu och det låter otroligt spännande och bra.
Som om det skulle kunna låta något annat, vi är experter höhö.
Vi har ungefär 1 timme och 45 minuter kvar av lektionen.
Detta kommer nog gå skit bra, snart har vi en egen låt som ska spelas in.
Eller ja grunderna till låten nu.

Nu ska vi lyssna på versen som vi har iaf.
Efter skolan ska jag möta upp Anulf så ska vi gå lite ärenden på stan.
Sen ska jag hem och räkna matte, sen vad som händer senare ikväll får jag väll se.

Nu ska jag återgå till arbetet.

Dagens artist: Melissa Horn
Dagens låt:

förälskelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0