17 Februari

I'm back on track!!!

Hej bloggen det var ett tag sen nu,
och alla läsare (?)

Som sagt har jag varit sjuk och inte orkat vara aktiv förrän nu.
Helgen spenderades i helsingborg vilket inte var så kul när man var sjuk.
Men anna lös upp mina stunder flertal gånger så det var värt det ändå!

Igår och i förrgår låg jag ju bara hemma som sagt.
Och Jonas var snäll och skaffade voddler till mig!
Så under tiden jag var hemma har jag hunnit kolla på mycket film
och spenderat en del tid till min kära mamma.

just nu sitter jag och sminkar mig,
ska snart iväg till PG och ha trevligt :D
Innan idag solade jag och gick i skolan.
Det var väll också trevligt fast på ett annat sätt!

Nu ska jag fortsätta sminka mig,
Dagens band: Underoath
Dagens låt: (inte underoath)

för att jag gillar den låten!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0