10 Februari

Tjabba tjena.
Dagen har varit ganska onödig.

Börjar med skolan då.
Matte lektionen inställd,
Historia ingen var klar med uppgiften så den blev uppskjuten = inte göra ett skit.
Gemu "prov" och fika sjukt seriöst ;)
Engelska på 50 min ännu mer seriöst,
WOHO pepp dag, skönt iaf.

Efter skolan sticka och sola i 15 min.
Gå runt i stan hitta massa grejer man vill ha men inte ha pengar.
Friösren färga mitt hår i flera timmar vilket var nice (H)
Nu är jag fin i håret igen iaf!

Nu tror jag att jag ska träna bort min träningsvärk.
Kanske plugga lite matte och städa.
I morn ska jag iaf träffa PG fett nice.

Dagens band: Kent
Dagens låt:

ciao! kent <3

Kommentarer
Postat av: mirremus

Jaså frisören färgade sitt eget hår? Inte ditt då?

2010-02-10 @ 23:23:01
URL: http://mipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0