1 Februari

Spännande, en hel månad har gått på det nya året.
Har varit en super bra månad förutom allt bajs som hände igår.

Nu har jag och Rebecca kommit överräns om att vi ska vara med på nästa ES-konsert.
Det ska bli ännu mer spännande.

Idag har jag haft matte prov och Historia.
Det gick bra antar jag,.
Vi roddade också till ES-konserten, som var mindre spännande.
Ja ordet spännande ska finnas med överallt nu.

Just nu sitter jag och väntar på att få svar på massa grejer.
Som typ "Hej kommer du idag?"
eller
"Hej ska vi sova över idag?"
eller ngt liknande kanske, hade vart gött med svar.

Greetings from space


Dagens Band: Bring Me The Horizon
Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0