varm sommarbris.

nu tog orden slut, tangenterna slut, nej inte tangenterna kanske. Mina fingrar tappar fortfarande ord på bordet framför mig, men något vettigt..? Nej inte idag tror jag, det är så mycket som kommit ut på senaste tiden att jag är rädd för att upprepa mig och säga exakt samma saker som jag gjort nu i flera veckor. Men kan man säga exakt samma saker, eller blir det nya ord fast ändå på sätt och vis upprepning, ja så tror jag att jag får formulera mig istället. Jag är extremt uttjatat trött, kanske bara borde vila och inte sitta här och skriva. Ja jag tror jag gör det, hejdå världens mest meningslösa inlägg.

men sådana inlägg behövs alltid också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0