kära pappa, kära mamma

jag älskar er.

att veta hur mycket ni finns där för mig gör mig lycklig. Jag vet genom alla dessa år att jag inte gjort det lätt, speciellt inte under de första åren in i tonåren. Alla de gånger jag sagt att jag skämms över er, skrikit på er när jag själv vetat att jag haft fel vill jag ta tillbaka. Allt som ni lärt mig, allt som ni kommer lära mig, det är det som är värt. Jag vet att ni tror på mig, att jag gör rätt i mina val och när det gäller andra saker jag gör som är viktiga för mig. "Så länge du är lycklig är vi lyckliga" man märker hur mycket det stämmer. Det senaste året har jag lärt mig att uppskatta er mycket mer än jag någonsin gjort, det finns så mycket tid jag vill spendera med er. Inte för att vi måste göra något utan bara för att jag vill ha er nära. Jag inser hur svagt mitt band en gång var till er men hur mycket jag vill stärka det nu, bygga på det vi har till något stort och starkt och hållbart. Det finns inte ens ord för det jag vill ha sagt, det finns inga känslor för det jag vill få fram, stjärnorna räcker inte till med hur mycket jag tycker om er, hur mycket jag vill säga eller ha er där.

och att veta att ni alltid finns där, det är faktiskt det som räknas, att veta att ni älskar mig är det bästa på jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0