9 April

Just nu=Pepp!

Ja ikväll är det fest hos Kim,
temat = Horor och pimpar
Ehm och jag ska ha på mig:
Pälsjacka
Vittlinne
Korta shorts
Röda hänslor
Knästrumpor med rosetter
Strumpbandupphållare
klackar
och vara översminkad är det tänkt.
Det kommer bli härligt och jag längtar!

Snart ska jag möta upp Ella på bussen alltså om en kvart.
Sen ska vi möta upp en tjej som heter Elicia (spännande mitt namn utan F)
Sen dra vi hem till Kim och käkar och gör vid oss.

I morse vaknade jag läskigt nog prick elva,
tänkte somna om men ångrade mig för jag hade nog inte vaknat förrän två isf.
När jag kom ner hittade jag en lapp från min kära syster att jag skulle ringa henne.
En timme senare bar det av på cykeln hem till hennes pojkväns lägenhet.
Där hämtade jag lite grejer sen satt vi och pratade en stund, det var mys.
Jag måste bara påpeka hur mycket jag älskar min syster! hon är något av det bästa jag har.

Men nu måste jag sluta för att stänga ner allt och ta mig till bussen.
WOHO sjukt pepp.

Dagens låt:


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0