8 April

Cha cha bloggen.
eller ja ehm.. hej?

Just nu sitter jag och väntar på att ella ska komma och hämta mig.
Sen bär det av till stan (igen) för hon ska tatuera sig. wow.
Jag vill också, buhu.
Sen ska vi gå på stan med Kim och Verro igen.
Mycket spring på stan ehe, vi ska hitta grejer till morgondagens fest.
Temat är ju som sagt horor och pimpzzz.

Igår inhandlade jag iaf ett par nya lösögonfransar.
Alltid lika bra med nya så ser man fräschare ut, enligt mig.
Jag letade fibrilt efter spets linnet jag vill ha men hittade det inte.
Så det får väll bli att beställa det istället.
Jag hittade ju en spetsbody men ja inte direkt den smaken jag vill ha den i.

Aja intressant känner ju jag.
Älskar också att folk är så sjukt "mogna" nu förtiden.
Och att flera stycken har blivit arga på mig utan anledning.
Men som sagt jag är väll inte värd det ändå?
Precis som jag också sagt innan antingen älskar man mig eller så hatar man mig.
Just nu har folk kommit in i en hatisk period mot mig, sjukt trevligt.

Dagens låt:

free fallin'

Kommentarer
Postat av: miranda

Vem hatar dig?

2010-04-08 @ 16:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0