6 April

Hejsan hoppsan.
Här sitter jag efter en misslyckad middag.
Eller ja biffarna blev as misslyckad för jag använde kornfärs istället för vanlig.
Potatisen och såsan blev iaf as god, sen lagadade jag vanliga köttbullar.
Kom uppe lite försent idag, halv ett.
Så jag ahr lite ångest och sitter och funderar på om jag ska ta en dusch eller gå direkt på smikningen.
Det blir antagligen en dusch.
Så det är väll dags nu antar jag, men jag orkar inte är sjukt slö idag.

Aja, ikväll ska jag hem till Albin och umgås med Johanna, alex och albin osv osv haha.
Vet inte riktigt vad vi ska göra, men antar att det blir cykeln ikväll,
eftersom de dumma bussarna inte går.
jag har inget alls intressant att skriva,
är fruktansvärt mätt.

aja dags att sluta skriva massa tråkiga grejer.

Dagens låt:

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fillan, har du lust att umgås med mig idag??

2010-04-07 @ 11:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0