5 April

Sjukt kul när man bestämmer sig för att göra något.
Typ som att jag och min syster och hennes kille ska på loppis i Nosaby idag.
Och vi ska cykla dit, såklart ska det börja spöregna as kul!
Loppisen börjar om en timme och tjugo minuter så jag hoppas det har slutat tills det.

Aja, igår var iaf mys.
Jag höll mig ifrån datorn i princip hela kvällen.
Jag och mamma stack och hyrde film vid sex tiden.
Det blev New moon, 2012 och The messenger.
Vi såg dock bara de två första.
Själv tyckte jag att 2012 var lite för orealistisk,
inte själva undergången mer liksom att just de skulle klara sig precis HELA tiden.
Men annars var den jävligt bra.

Idag som sagt ska jag på loppis,
efter det hade jag tänkt dra in en runda på stan,
om jag hinner.
För vid fyra tiden kommer Majkie,
och det ska bli toppen kul eftersom man inte träffat honom på as länge.

Jahaja, nu får jag nog fortsätta göra vid mig,
min syster är här snart och jag ska hinna äta frukost innan vi drar också.

Dagens låt:


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0