3 April

Ja det blev tyvärr inget bloggande igår heller,
men nu är jag tillbaka.

I förrgår var det ju tjejkväll, myspys.
Vi lagade jätte god mat (Ytterfläskfile och kycklingfile inlindat i bacon med pommes och berniesås)
Och vi gjorde skit god efterrätt (Varma bär med smält vit choklad på med vaniljglass)
sen en jäkla massa godis och kortspel.

Igår kom jag hem tidigt,
började sakta men säkert göra vid mig,
sen kom mormor och hälsade på så det blev fika då med.
Jordgubbar till och med nomnom.
Sen gjorde jag vid mig som sagt och drog iväg på cykeln vid sex.
Så vare fest hos PG det var as kul!
dansade och fjolla rundor väldigt mycket.

Idag har jag varit på konstrunda med familjen.
Det var verkligen trevligt att kunna umgås eftersom jag inte är hemma så ofta nu förtiden.
Det var fruktansvärt roligt, fy så mycket skratt det har varit på såhär få dagar.
LIVET LEKER OCH JAG ÄLSKAR DET!
Ikväll har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra.
Antingen blir det att vara hemma och slappa för jag vet inte om jag orkar.
Det blir iaf påskbuffe mumma.

Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0