29 April

Fy vad jag hatar komunen,
de vill verkligen att jag ska tacka nej till ALLA sommarjobb.
Kul att de la det under en period som inte ens stod med på deras hemsida.
Kul att det ligger under Hultsfred vilket jag självklart ska/skulle på!
Min mamma blev också väldigt arg så hon ska ringa dit i morn.
pusspåminmamma!

Resten av min dag har varit jätte bra,
eller ja, typ bra iaf.
Morronen börjar med NP i engelska,
simpelt eller vadå?
(För simpelt)
Andra "lektionen" spelade vi samba,
det gick bra som vanligt.
Tredje lektionen svenska,
väldigt flummigt.
Fjärde lektionen ljudteknik,
jag, Samme och Jonas stannade kvar till kvart i sex typ?
Sen cyklade jag hem och gjorde toast och grät och skrek på sommarjobbet.
Nu sitter jag här, när jag smält maten ska jag träna lite.

Kul att man får en känsla av att ha någon som bryr sig i en dag.
Sen tar den där känslan slut på ett helt konstigt sätt.
Fan vad stelt allting blev helt plötsligt.
Varför skulle det gå så snett?
Varför kunde jag inte bara få en liten chans.
fan alltså,. puss? snälla..?

Dagens låt:


ciao!

Kommentarer
Postat av: Genja

Lite kul faktiskt, inte hört den låten på sjuuuukt länge :D (Like a Pen), sen nu i söndags så la jag in den på min lur, och nu lägger du upp den :D

2010-04-30 @ 08:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0