28 April

Idag är inget som det ska.
Hade jag fått bestämma hade jag legat kvar i sängen resten av dagen.
Jag har ingen ork, jag vet inte vad som slog mig.
Men det var något som hände igår.
Jag har gått rakt in i väggen och det är inte ett dugg bra för mig.
Snart kommer "the breakdown".
Det får väll sin vändpunkt snart igen.

Men idag, vill jag bara va,
jag orkar inga jobbiga frågor,
inget jobbigt alls.
Pratar jag så vill jag.
jag vill bara va...

fan.

Ah, idag så blir det en lång tråkig onsdag.
Ska till halsdoktorn om 45 minuter.
Just nu sitter jag och gör vid mig.
Sen kommer jag väll komma in mitt i historia lektionen, kul.
Sen blir det Gemu, har ingen lust för jag har inte gjort läxan.
Engelska brukar gå snabbt,
efter det har vi någon föreläsning om högskolan, yippi två timmar i aulan.

Efter skolan blir det väll plugg som vanligt.
nu måste jag fortsätta göra vid mig.

dagens låt:


ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0