27 April

Ja här sitterj ag och äter toast i min ensamhet.
Ska snart kolla på arkiv x, sen ska jag plugga lite kultur och idé historia.
Tror jag, om jag orkar, egentligen vill jag bara lägga mig under täcket,
mysa med en bra film och ta en dusch?
Konstig kombination egentligen.

Jag orkar faktiskt inte med msn eller bdb nu förtiden,
känns som jag har bättre och roligare saker för mig.
Man kan ju trots allt nå mig på mobilen?
Jag har börjat tänka nyttigare också,
nu ska jag bara byta ut det vita brödet mot mörkt istället.
Imorgon blir det nog en jogging tur till!

förresten stör jag mig as mycket på att de ska göra om alla gamla kult filmer,
alltså skräckisarna som till exempel Nghtmare on elm street och fredagen den 13
till nya versioner, det är sjukt jobbigt, de gamla är ju så mycket bättre?

Äsch, jag vet inte ens vad jag snackar om,
jag bara famlar runt var vet jag inte.
Nu får jag nog sluta skriva, jag har inget intressant att berätta ändå.

Dagens låt:

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0