26 April

Gosh vilken dag.
Jahaja, den började med skola som vanligt,
Börjar med Historia, satt och lyssnade i typ 1½ timme, yippi.
Matte, gick faktiskt oväntat bra och jag klarade matteprovet gallant!
23poäng 9 poäng över g YES!
Sen var det håla och jag gick på läkarbesök vilket min vecka verkar fullt av.
Det gick fint.
Sen tillslut var det kultur och ide historia, som tur var slapp vi vara klara med uppgiften idag,
har veckan på oss I guess.

Sen var det gitarr dags och jag fick beröm,
han tyckte jag blivit duktigare, eller att jag klarade en väldigt svår låt mycket bra.
Sen repade vi, summer of 69 det gick också helt okej.
Efter det gick vi följeslag till bussen stod och snackade lite.
Sen åkte Samme med mig hem.
När vi kom hit lyssnade vi direkt på Summer of 69 för att komma på hur den gick.
Efter det startade vi Edward Scissorhands men vi orkade inte se på hela den,
så vi startade svampbob istället HAHA, jag skrattade så mycket så jag fick ont i min högra axel(what?)
Sen skulle vi kolla på Cabin Fever, men ja den var ganska kass..
Haha vid nio kom vi på att vi nog måste springa till bussen för att han skulle hinna med den.
Och jag var dum som tog mina klackarskor, men som tur var var bussen inte punkt och pricka.
Plus att han fick låna pengar av mig och glömde alla sina skolböcker haha.

Pusspået!

Dagens låt:


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0